Klant verhalen

Bouwbedrijf Esselink

Broers Bertus, Martin en Eric Esselink namen enkele jaren geleden bouwbedrijf Esselink van hun vader over. Onlangs richtten zij hun twee splinter-nieuwe Renault Trafics zelf in als rijdend visitekaartje! 

Wederom een Renault
In 2008 kochten de broers hun eerste Renaultbussen bij Van Kesteren. Deze werden iedere dag gebruikt en waren inmiddels aan vervanging toe. “We hebben er altijd weinig problemen mee gehad, dus ze hebben hun centen wel opgeleverd”, zegt Eric. “Maar voordat we opnieuw voor Renault kozen, hebben we eerst overlegd met onze jongens. Zij gaven ook aan dat de vorige bussen hartstikke goed bevielen en dat ze daarom graag weer een Renault wilden hebben.”  

De nieuwe Renault Trafic
Hein Heutink, Verkoop- en Leaseadviseur bij Van Kesteren Renault Zwartsluis, hielp Esselink met het kiezen van de juiste bedrijfswagen. “Net toen wij besloten om twee bussen te vervangen, kwam Hein binnen-wandelen”, vertelt administrateur Wim de Lange. “Hij hielp ons bij de vervanging van de twee bussen. De samenwerking met Van Kesteren vinden we heel fijn. De medewerkers zijn open, eerlijk en transparant. Het is gewoon goed geregeld, zonder poespas. En we hebben leuk contact, dat is ook belangrijk!”
 
Trafic als beste uit de bus
“De vorige bussen waren goed, maar de nieuwe bussen zijn nóg beter”, aldus Wim de Lange. “Ze rijden niet alleen goed, maar zijn ook voorzien van airco en cruise-control. Daarnaast hebben deze Trafics een enorme lichtopbrengst aan de voorkant door de vernieuwde koplampen. Ja, de jongens zijn er echt heel blij mee!” Ook de inrichting van de bussen is natuurlijk puik geregeld. “Zodra de bussen hier waren, ben ik aan de slag gegaan met de inrichting ervan. Van Kesteren heeft verstand van bedrijfswagens, maar wij van de inrichting ervan”, lacht Eric. 

Meer lezen

Herman van den Berg

Herman van den Berg runde decennialang zijn eigen audio- en videoreparatiezaak in Kampen en IJsselmuiden. Hij is inmiddels al meer dan 40 jaar vaste klant bij Van Kesteren. "Als iets goed is, hoef je toch niet te veranderen?" 

Een prettige verrassing
Hij geeft eerlijk toe dat -ie wel even stond te knipperen met zijn ogen deze maand. Herman kwam zijn Espace weer ophalen bij Van Kesteren na een gepland onderhoudsbeurtje. "Maar de auto stond blinkend voor het pand. Flink gepoetst zag hij er weer als nieuw uit! En Wimfried overhandigde me ook nog een fles wijn en bos bloemen. Omdat ik al 40 jaar klant bij ze ben. Een prettige verrassing niet?" 

Altijd Renault 
Zijn eerste Renault kocht Herman in 1978. “Dat jaar begon ik mijn eigen zaak. En daar moest natuurlijk een bedrijfsauto voor komen. Die beviel zo goed dat ik zakelijk altijd in Renaults ben blijven rijden. Van de Express tot de Kangoo en van de Trafic tot de Master." Privé volgde er ook al snel een Renault. "Mijn favoriet is de Espace. Daar rijd ik al sinds 1990 in. Ik hou van de ruimte. Vaak gingen mijn vrouw en ik met onze drie kinderen en schoonouders op pad. Dat paste makkelijk. Griekenland, Italië, Frankrijk, Spanje. Overal zijn we met de Espace geweest."

Nog steeds Van Kesteren
“Ook nadat Herman in 2008 met zijn bedrijf stopte, bleef hij de Espace trouw. "Ik mag nog steeds graag klussen en heb voor gereedschap en materiaal nog steeds een ruime auto nodig." Dat hij Renault trouw bleef, heeft ook alles te maken met Van Kesteren. "Hun dienstverlening is geweldig. Mijn auto's hebben altijd als een zonnetje gereden en ik maakte nog nooit mee dat ze een afspraak niet nakwamen. En als ervaringen louter positief zijn, waarom zou je dan veranderen?"   

Meer lezen

Saskia van Waard

Samen runnen Dennis Bijl en Saskia van Waard hun bedrijf MacHelp in Kampen. De gedreven Apple-enthousiastelingen en hun medewerkers ondersteunen je graag met service, reparatie, verkoop en advies over Apple-producten. En met het bouwen en beheren van je website.

 Elkaar begrijpen
“De relatie van MacHelp met Van Kesteren bestaat al bijna 15 jaar”, vertelt Saskia. “En die is nog altijd uitstekend. We begrijpen elkaar gewoon goed, omdat we allebei bedrijven zijn die hulp willen bieden. In goede service leveren en eerlijk zakendoen, herkennen we elkaar.”

 Veilig en zorgeloos
Binnen Van Kesteren verzorgt MacHelp de complete ICT. Van Kesteren zorgt er op haar beurt voor dat de medewerkers van MacHelp hun klanten over de weg kunnen bereiken. “Die bevinden zich niet alleen in de regio, maar van Nijmegen tot Amsterdam en van Utrecht tot Groningen. We maken dus de nodige kilometers en willen dat veilig en zorgeloos kunnen doen.”

 Drie Renaults
Dat Van Kesteren hen die zekerheid biedt, staat voor Saskia buiten kijf. “Daarom bestaat ons zakelijke wagenpark nu uit drie Renaults. Een Kangoo, Mégane en Clio. Die laatste hebben we deze maand aangeschaft voor onze nieuwe buitendienstmedewerker. De kleur past perfect bij onze huisstijl en dat de nieuwe Clio over Apple CarPlay beschikt, is natuurlijk ook een flinke pré, haha.”  

Meer lezen

Hoe kunnen we u verder helpen?

klantencontact@vankesterenrenault.nl

Contact gegevens

Vestiging Kampen:
Kilbystraat 4, 8263 CJ 
Tel:  038 331 3241
Openingstijden:
Maandag  8:00 - 18:00
Dinsdag  8:00 - 18:00
Woensdag  8:00 - 18:00
Donderdag  8:00 - 18:00
Vrijdag 8:00 - 21:00
Zaterdag 8:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Vestiging Zwartsluis :
Grote Kranerweerd 23, 8064 PE
Tel: 038 386 8038
Openingstijden:
Ma - do 08.00u. - 18.00u.
Vrijdag 08.00u. - 18.00u.
Zaterdag 09.00u. - 17.00u.
Zondag Gesloten

Neem contact op met Van Kesteren

Versturen